Min lille gosseCarl...

Idag har jag och Lotta varit på Tjörn och hälsat på fam. Johansson. Jag är moster till lille Carl Johansson... Han var på ett kanonhumör ända fram till sovdags, då gnällde han "ne nana"  Vädret var riktigt gott och det var inte förrän ikväll vi fick gå in för att det regnade. Då intog vi en riktigt god Thaimåltid. Stark, men god! Men man blir trött av god mat, frisk luft och barn, så vi åkte hem. Självklart kom jag på att jag måste tvätta en maskin, så jag sprang ner i tvättstugan, la i 2 maskiner, sprang upp igen, in på bloggen, träffar trevliga människor på msn och ja... tiden går fort!

Nu måste jag strax studsa ner till stugan och ta upp tvätten!

Imorgon ska vi åka till Loo och hälsa på min andra syster, närmare bestämt familjen Bertilsson. De befinner sig emellanåt i sin lilla stuga utanför Alingsås. Hoppas att vi får lika härligt väder imorgon som idag!

Ett bibelord för idag: Så finns nu ingen fördömelse längre för den som är i Jesus Kristus! Rom 8:1 Var i Jesus, lev med Honom, det är då du blir verkligt fri!

Var välsignelser för andra människor!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0