Jag älskar Skoda!

Idag fick jag lämnna min lilla pärla i Skodaverkstadens vård. Det var med tungt hjärta och en bön i mitt sinne som jag lämnade över nycklarna. Jag var till och med tvungen att åka hem, det skulle ta såpass lång tid... När kl. halv tre ringde de och sa att nu var hon klar! Till det nätta priset 1005:- Ungefär som en klippning med färgning. Jag blev så glad att jag tackade så hemskt mycket och kastade mig på bussen för att sen ta spårvagnen till Mölndal för att förenas med min lilla Felicia. Det kändes i växelspaken att det var ordning på sakerna nu.

När jag åkte från stan hörde jag att det hade hänt en bilolycka på E6 söderut vid Kungälv. Så från Angeredsbron till Kungälv gick det långsamt, pga tittköer, ännu mer långsamt gick det för de som skulle söderut; de stod helt still! Folk hade gått ur sina bilar och satt och pratade utanför med andra resenärer. trist väntan, men kanske nya kontakter knöts och det verkar som om de flesta inblandade mår bra.

Ikväll har jag tränat Bodyjam. De hade bytt program, så jag måste ha varit en syn att se. Jag hade svårt att hänga med. Måste vara mer regelbunden på Sportlife! Så kan det kan gå!

Jag såg ett citat idag, som jag verkligen gillar: Drömmar inför framtiden byggs alltid med tragedier som de viktigaste byggstenarna"

Jag gillar David i bibeln. Han fällde Goliat, sted hej vilt, gjorde bort sig rejält, var deprimerad, vann segrar, prisade Gud och avslutar alla sina psalmer i förströstan! Läs Psaltaren, det gör jag!

Sov gott och skriv gärna en kommentar eller ett mail och berätta om ni läser min blogg. tror jag har en del läsare numera...

Love and Peace!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0