Jag älskar barn!

Idag har jag återigen fått träffa de härliga Ukrainakidsen. Denna gång där de bor i Töllsjö. Kan ni förstå att 20 av 29 barn har bott på gatan innande kom till ett hem i Kijev. De söta, härliga och roliga barnen! Jag hörde om en kille som hade gått ut för att handla och när han kom hem var familjen försvunnen. Hur klarar man sig igenom en sån sak???!!! Ibland önskar jag att jag hade kunnat adoptera allihopa!

Senare på kvällen hade jag mys med mina 2 kompisar Esther och Isaac. Vi åt lite god mysmat och tittade på Jurassic Park 3. Jag tyckte den var lite läskig, så jag höll för mina och Esthers ögon emellanåt... Det är tur att ni finns! Ni är mina favvosar! Love You!

Imorgon ska jag träffa min morbror och mina kusiner. De är inte så små längre, men de är iallafall under 20... om jag minns rätt.

Kanske blir det Liseberg igen!

Sov gott allihopa!

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0