Ett spännande liv!

Visst har vi det bra i Sverige?! Många gånger klagar vi över småsaker, som t.ex att bussen är 5 minuter för sen eller att Mc Flurryglassen inte snurras i maskinen längre. Men tänk på människorna i Rumänien. De struntar nog i Mc Flurryn, de har fullt upp med att få mat för dagen efter EU- inträdet. Hur kan det vara så dyrt i ett så fattigt land? Där hoppas man att bussen kommer överhuvudtaget. Vi har det bra!

Idag hade jag 4 fritidsbarn hemma hos mig. Vi åt lax och potatis till lunch! Underbart gott! Jag har upptäckt att jag kan laga mat! Det är såååå kul! Sen blev det givetvis ett besök på Göteborgs kexfabrik! Det finns en hel massa gott där! Absolut värt ett besök!

Well, I have to sleep now!

Var en välsignelse för någon imorgon, du kommer att må så bra av det!

In His Love

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0