En trött bloggare

Nu har jag anlänt till Eskilstuna. det tog sin lilla tid... dagen började med marknad, fika på stan, shopping, packning, Tjörn, middag, fika och sen vid 20.00 satte jag mig ibilen. Räkna ut själv hur lång tid det tog!

Idag kom tidningen M magasin till mamma. I den finns ett reportage om mamma och min syster Ulrika. Själva reportaget handlar om hur det var att bli mormor när det inte blir som man har tänkt sig. Själv måste jag säga att det var ett m ycket bra reportage och att jag är väldigt stolt över min mamma. köp augustinumret och läs den!

Ett ord på vägen: Hämta nu styrka hos Herren, av Hans oerhörda kraft! Ef. 6:10 Jesus har den bästa kraftkällan! Kom ihåg det!

En kort blogg och en trött bloggare.... 

Sov gott i värmen!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0