En helt vanlig söndag...

Jag har sovit dåligt inatt. Det var för varmt inne. Tror jag somnade vi 3-tiden... Så ikväll är jag trött.

I morse vakande jag 10.10 och insåg att det var lite sent att gå på gudstjänst i Kungälv. Jag gick iaf upp och gjorde mig iordning och 10.55 satt jag i bilen på g till Gilead i stan, vars möten börjar 11! Jag kom nog dit 11.20, så det vaqr ju ganska bra jobbat. Pontus Tunhaw predikade om Guds uppenbarelse, hur viktigt det är att läsa bibeln och se vad Gud säger. Mycket bra predikan.

Eftermiddagen blev hos mamma och senare på kvällen hämtade jag moster Märta och hennes katt. Märta ska till stockholm, så mamma ska passa katten.

När jag sen kom hem diskade jag undan lite, läste lite och tittade på "Tyst vittne" Det var många som dog idag...

Nu laddar jag för morgondagen.Jag ska lämna in min lilla Felicia (bilen) till Skoda för omplåstring. En packbox i växellådan behöver bytas ut. Jag hoppas inget annat är alltför illa. Det vore förskräckligt! Så ni som ber; be för min bil, att den ska må bra igen!

Denna veckan har varit rolig! Jag har träningsverk i mina kinder av allt skrattande! En mycket härlig känsla!

Sov gott!

Bless U!

Kramar Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0