1 dag kvar!!!

Så kommer snart torsdagen bli till fredag och då är det sista dagen innan semestern! Jag vill hoppa högt av glädje redan nu! Och självklart kom värmen nu! Så lägligt och underbart som bara solen kan åstadkomma!

Idag har jag haft en väldigt mysig kväll med Chaterine. Vi har gått halvmilen i Fontin och prata om livets alla djupheter och drömmar! Det är viktigt att drömma! Jag läser en väldigt bra bok nu. Den heter Drömgivaren av Bruce Wilkinson. HElt klart läsbar! Svår att lägga ifrån sig och mycket talande!

Nu måste jag sova för att orka jobbet.... för sista gången på väldigt länge....

Lev väl och var en välsignelse!


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Marleme

Kul att du finns här i cyberspace. Ha det riktigt gött nu när du börjar din semester. Njuuuuuuuuuut! Hör av mej efter bröllopet och helgen.

Kram

2008-07-04 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0