snart....

Imorgon har vi show! Äntligen! Allt som kan tänkas gå snett verkar ha gått snett. Men nu kan jag inte göra mer! Jag tror iaf att alla fantastiska barn kommer att lysa som vackra pärlor imorgon kväll! Och jag ska spela elgitarr!!! Igen!!! BE en bön för morogndagen, det kan behövas, iaf för mig...

I går pajade min bil... generatorlampan lyser... inte bra. Dessutom står den på en parkering i Bergsjön. Tur att jag har friends i närheten som kan klappa om den lite... Kjell ska hjälpa mig på lördag. Så ber du, kan du lika gärna sända upp en bön för Flisan också...

Ikväll var jag ute och åt med min goda vän Cattis, som fyllde år. Det lyfte min dag!
Skänt med såna goa vänner!

Sov gott"!

Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0