jag vet!

JAg är rätt medveten om att jag brister hej vilt i mitt bloggande, jag gör alla fel man kan göra och kan inte ens få in en av mina fina bilder på den, men jag skriver iallafall... även om det dröjer emellanåt. Denna vecka har jag varit kreativ!  Jag har varit med Esther och Isaac och skrivit musik till deras låtar. DEt är väldigt kul! Sen har jag bakat tunnbröd med jobbet, och det var på riktigt vis!

OCh idag började dagen på IKEA, sen var det besök på julmarknad på Hägnabacken och så avslutades turnén i Alingsås och 2-årskalas för Lilly och Ingrid. Ingrid berättade för oss att hon är en stor tjej nu och Lilly är också en stor tjej nu. Och de är verkligen det! Lilly sjunger och tecknar för fullt. Ingrid har ögon som är stora som tefat, blåa som himlen och busiga som bara den. De fick Pippiperuker av mormor och det passar dem! De är verkligen mostres mystjejer!

I torsdags hämtade jag min gungstol och jag är såååå glad över den., Den är väldigt mysig och fin! Tack gode Gud för den!

Nu ska jag strax stänga för idag, imorgon gäller plugg på fm och julfest i kyrkan på em.

CU Guys!

Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0