Vigsel, bad och Carl

Vilken lördag! Solen sken över ett vackert Kungälv,  lördagshandlarna var ute tidigt och jag njöt av sovmorgonen! En god vän till familjen gifte sig idag, så jag och mamma åkte iväg för att titta på vigseln. Den var så fin! OCh de var alla så väldigt vackra och glada. Jag vill också gifta mig när jag ser sånt!...... ;) När alla gratulationer var avklarade åkte vi vidare till Lökeberg för ett bad, ca 18 grader i havet. Solen strålade så vackert och lugnet kom ända in i själen. Sen fick jag den stora idén att vi kan lika gärna fortsätta till Tjörn och hälsa på min syster med familj. Så blev det och självkart blev Carl överlycklig att få träffa moster och mormor. Äntligen fick han visa upp att han kunde gå helt själv! Det var en väldig snurr på honom nu och han verkar ha fattat att det går bättre att gå upprätt än att krypa fram. Han är såååå lycklig!

Nu börjar sömnen göra sig påmind....

Guds välsignelse över er!

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0