Skönt att Gud förlåter!

Jag har brutit mitt löfte; jag skulle ju skriva i min blogg varje dag! Men jag fick lite dataproblem och min syster, som skrev förra inlägget, skulle sova, så jag fick vackert svälja alla orden och somna.

Det finns så mycket jag skulle vilja tala om, men jag är rätt trött nu. Jag har varit på alla möten idag! Däremellan har jag varit hos fam Gesar och sprungit runt på LO:s område. Ikväll träffade jag ett gäng ryssar(ovanligt?!) och jag fick förmånen att skjutsa hem dem till deras hotell. Jag älskar ryssar! Då får jag försöka prata ryska! Prisa Gud! Efter att ha lämnat av dem, åkte jag tillbaka till Lo för att umgås lite, jag blev sällskapssjuk....

Dagens möten har handlat om vandringen med Jesus. John Bevere talade om heder, Stefan Salmonsson om vikten av att tänka rätt och Kong Hee talade om lärjungen Andreas och ahns tjänarvillighet. Allt har varit så kanon!

Så en kul sak! Lotta och Maria sa att jag liknade Carola. De hade sett ett kort som någon tagit på henne och trott att det var jag. Då måste hon sett väldigt bra ut! ;)

Hmmm... nu är det dags att sluta, men först ett bibelord.

Det kommer från Joh 10:10 Tjuvens ärende är att stjäla, döda och förstöra. Mitt ärende är att ge evigt, överflödande liv.
Detta är Jesu egna ord. Han vill ge evigt, överflödande liv! Smaka på den du!

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0