Skogsguld!

Idag har jag plockat kantareller med en grupp barn på fritids. Jag tror vi fick ihop ca. 5 dl stora fina kantareller. Vi ska torka dem och äta dem på lovet. Fy vad gott!!! Skogen är underbar att vara i, man får frisk luft och härliga dofter. Verkligen ett tips!

Ikväll träffades vi hemma hos Ania och Andreas för att dela våra Amwayerfarenheter. Spännande! När jag skulle hem insisterade jag på att få köra Anna-Lena, som bor på Hisingen. Det är en annan väg, men jag ville verkligen det. När jag hade lämnat av henne hörde jag på radion att det var älgar på den vägen jag skulle ha åkt på annars. Jag tror det var Gud som ledde mig att köra A-L!

Snart är det helg och jag ska njuta i fulla drag! Men jag ser framemot att jobba snart igen!

Be blesses!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0