Sista dagen!

så har min sista semesterdag runnit iväg.... Den blev mest soft. Jag sov länge, trots försök att vända rätt, jag åt frukost länge, framför tv:n...; jag tvättade, var på stan, shoppade kläder till Carl, åt lite mat, var på Amwaymöte och åkte hem... Men under hela dagen har jag följt utvecklingen i Georgien. Det är skönt att det är någon form av vapenvila, men allt kan blossa upp igen. Jag tycker det är så sorgligt att se hur de har bombat Gori och Zugdidi. Jag har varit där vid några tillfällen och jag kände igen husen som brann häromdagen. Vi behöver be för Georgien och folket där!

Imorgon startar vi alltså. Vi ska vara i Fiskebäcks missionskyrka och ha god gemenskap med varandra. Härligt!

Ja, så var det nog dax att knyta ihop för dagen...

Ett ord på vägen:

 Hebr. 10:23
Låt oss därför stadigt hålla fast vid det hopp vi bekänner oss till, för vi kan lita på att Gud håller sitt löfte till oss.

Sov gott!
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0