Nu är jag 33!

För ett år sen fyllde jag 32. Då sa jag fel och sa att jag blev 33. Väldigt konstigt, men för de som känner mig var det inget ovanligt. Jag har glömt bort min ålder förr! Mest får jag höra att jag ser ut som 20! En del säger 16 och någon tror att jag är storasyster till min syster som är 37. Medel hamnar väl runt 27 då...

Idag har jag iallafall haft en superskön dag! Jag har varit på Marstrand, där solen sken. Jag har varit hos min mamma och haft ett litet halvt familjekalas... Det blev Sofias pizza och hallon med havretäcke. Faktum är att jag blev inspirerad av Strandhs när det gäller pizzan. Vi fick ju till en riktigt hot tomatsås den gången och hade pepperoni på. Så jag körde på den linjen men satsade lite mer på oliver, pesto och ananas. SÅÅÅÅ GOTT!!!

Vi hoppas på någorlunda bra väder imorgon, annars blir det IKEA. JAg måste ju också förbereda mig lite för lägret jag ska på fre och lör. Mitt tema för undervisningen kommer att bli : Med Jesus som tränare blir du alltid en vinnare!

Nu har jag suttit vid datorn länge och svarat på allas grattismail. Har nog aldrig blivit så firad! Tack alla ni som grattat! Jag gratulerar er redan nu om jag kommer att glömma bort det!

Så till dagens bibelord:

En gammal favorit i repris

Ps 23:1 Herren är min herde, mig skall inget fattas!

In His Love

Den 33-åriga Sofia

Kommentarer
Postat av: Syrran Helena

Tack för igår, Obs jag har läst din blogg. Kul

Kram

2008-08-07 @ 13:10:22
Postat av: sofia

Hallå syrran!



Bra att du läser, då har du ganska bra koll på mig!

Kram

2008-08-07 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0