Hemma igen!

Efter en god brunch och mysigt tjejsnack gick färden tillbaka till väst. Marlene och jag fick ta oss genom regn och vind för att nå målet. Det var faktiskt äckligt mycket vatten på vägbanan! Längesen jag såg så mycket regn! Men vi satt ju i en bil och var torra och hade vårt favortiämne; relationer... Det finns så mycket att säga om det! Så är det bara!

Vid 23 intog vi min lägenhet och jag måste säga att familjen Axell är super på att vattna blommor! De har aldrig mått så bra! TACK!!!

Nu har vi druckit the och ätit knäcke i fotogenlampans sken och nu är det dags att sova...

Det löste sig med lakan, det blev de mer färglösa varianterna av lakan.

"Fröjd i Herren är er starkhet!"

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0