Gud är god!

Nu har jag sagt hej till alla elever. Det var med stor nervositet som jag kom idag, det var ju så många nya barn. Men det har gått bra och ju mer dagen gick desto mer inspirerad blev jag. Nu inser jag igen att jag tycker så mycket om dem.

Ikväll var vi samlade till skolbön i Nylöse. Det var fantastiskt och underbart att få be tillsammans och njuta av att Guds härlighet sänkte sig över oss. Jag blir så tacksam för alla underbara arbetskamrater jag har. Praise God!

För övrigt har inga nya händelser inträffat, utan livet rullar på, inte som vanligt, men framåt.

Ett bibelord för idag:

Ps.1:1-3
1Lyckliga är de som inte följer ogudaktiga människors råd eller är tillsammans med syndare som inte bryr sig om Gud.

 2De är i stället glada över att kunna göra det Gud vill. Dag och natt tänker de på hans lag och funderar över hur de bättre ska kunna följa den.

 3De är som träd som växer vid flodstranden. De bär god frukt och deras löv vissnar aldrig. De lyckas med allt de gör.

Sov gott!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0