Glad att få leva

Idag har jag firat min tillblivelse ännu mer! Ett 10-tal vänner kom och förgyllde mitt liv. Jag blev så glad över dem allihopa! Och även presenterna som höjde spänningen en del... Tyvärr kunde vi inte vara vid älven, vädret var inte snällt, men mammas lägenhet är ju något större än min, så då fick jag tillgång till den....

Även idag har jag följt utvecklingen i Georgien. Jag har inte hört något nytt från Lana, men läget ser ganska kritiskt ut. Hur ska det någonsin kunna lösas? Jag svarar som Lana: Only God can! Människorna behöver få budskap om försoning och förlåtelse istället för bomber och granater. Ingen människa önskar väl krig, men har bitterhet och orättfärdighet rått under en lång tid, blir hjärtat ofta hårt och krig bryter ut.

Jag fick en kommentar om mina "räddningsdejter". Jag kan lugna er med att det är ett internt skämt... Så att jag kan få retas med min syster. Hon har börjat med så märkliga samtal om trevliga killar... Iförsta hand förväntar jag mig något från Gud. I andra hand en prins som rider på en vit häst....

Nu är jag inne på min sista semesterdag...;( Men jag ser fram emot att jobba igen! Det känns som om livet har kommit igång igen! Tack Håkan för alla bra ord på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0