En vanlig dag...

Idag har jag jobbat  och stått i. Man blir liksom trött.... har glömt hur man gjorde...när man ska jobba.....

Ikväll har jag varit i kyrkan på "Gå och Spill" Härligt att träffa alla härliga människor igen. Jg blir så tacksam över att vi har en församling som vill ungdomarna väl! Som vill satsa på dem! Det är gott!

Eftersom jag ska iväg tidigt imorgon blir det en kort blogg...

IStället för ett bibelord blir det en sång

"Att lära känna Dig är min längtan
Att lära känna Dig
Att träda nära, nära Ditt hjärta
Se vem Du verkligen är
Du är min Far och jag är Ditt barn
Jag vet att Du älskar mig
Att va i DIn närhet, höra Dig tala
Det är det enda för mig."

Love Sofia

Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg! :)



Frågestund på min blogg, ställ en fråga du också!

http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-16 @ 00:44:47
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0