En helt ovanlig söndag

Nu sitter jag hör i Marlenes lägenhet och har avnjutit fantastiska scones och rött the. Jag kan verkligen rekommendera ett beök på hennes adress. Vi har gått en väldigt lång promenad runt Uppsala högar och gamla Uppsala. Det var första gången jag var där, så det var verkligen fantastiskt! Tror jag ska lägga in ett besök där nästa gång jag är i Uppsala.

Annars sov jag länge idag. Jag kom hem sent igår och kom inte i säng förrän vid 3. Dock kom jag upp ganska bra och hann till Lo i samband med att mötet slutade... Sorry, Robert! Hörde att din predikan var bra. Köpte USB.minnet med alla möten, så jagh lovar att jag ska lyssna hemma! Jag träffade iallafall några av mina ryska vänner igen. Jag fick en liten pratstund med Natalya och drack lite kaffe med Nadja och Karina. Jag blir så glad av att prata med dem.

Det läskiga var bara att jag missade maten! Alla mattälten hade stängt när jag kom och skulle handla. Hungern satte in med full fart och det blev en pizza från XL i Lottas trädgård. Så då fick jag ny kraft för att packa alla mina saker... och kom till Marlene ikväll. Hennes hotell har samma standard som Lottas: Mycket bra! Marlene har också färgglada lakan och påslakan... Hur ska jag kunna matcha detta imorgon? Då ska nämligen Marlene ta in på mitt hotell hemma... Förslag?

Hmmm.... ett bibelord idag.... det finns så många bra....

Det får bli Fil 4.13 " Allt förmår jag i Honom som ger mig kraft!"  Kom ihåg vilken kraftkälla vi har i Jesus!

Lev väl, sov gott och så syns vi imorgon!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du får väl stanna till på IKEA på vägen ner? De har nog färgglada lakan... :)

2008-08-04 @ 19:43:47
Postat av: löpare

Ja, du får väl stanna till på IKEA på vägen ner? De har nog färgglada lakan... :)

2008-08-04 @ 19:45:23
Postat av: löpare

Ja, du får väl stanna till på IKEA på vägen ner? De har nog färgglada lakan... :)

2008-08-04 @ 20:39:16
Postat av: sofia

Det gick bra! Jag hade IKEAlakan i garderoben...

2008-08-05 @ 00:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0