Det är fortfarande varmt i havet!

Ikväll fick jag med min syster och mor till Aröd. Det är en strand ute vid kusten som vi ofta var på när vi var små. Vi tog med oss kaffet och satte av ut mot havet. När vi kom så var det molnigt och kallt, men solen bröt igenom och vi hoppade i vattnet innan vi åkte hem. Det blev flera fina bilder, tyvärr har jag inte hunnit lägga in dem än, men de kommer!

I övrigt har det varit jobb idag, fullt ös och jag har fått varit sträng flera gånger. Det är tråkigt, men jag behöver lära mig att bli "proffesionellt arg". Det menas att man inte har för mycket känslor inblandat utan håller det arga en bit utanför. Så är det bara.... Lite svårt, men nödvändigt!

Nu ska jag krypa till kojs!

Sov gott och var välsignad!

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0