Snart, väldigt snart!

Imorgon är min sista dag i Sverige på ett tag. Här har utlovats sol och plusgrader. Och jag tänker njuta av dem, för i Moskva är det snö och kallt. Fast, man kan ju hoppas att våren kommer med mig!

I helgen hade jag hejdåfika för min familj och mina vänner. Jag är sååå rik! Vilken glädje det är att ha er i mitt liv! Och även ni som inte hade möjlighet att komma, men som på olika sätt har uppmuntrat mig att göra detta; TACK!

Jag lovar att jag ska dela med mig av mitt liv och mina tankar. Det blir bra det här, det jobbigaste är nog att packa och ta sig till Landvetter kl. 5.00 på onsdag. Segt.....

Najs! Jag ger lite mer tankar i morgon, denna sista dag i Sverige. (på ett tag)

Blessings!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0