En massa snö!

I morse när jag skulle gå ut på morgonpromenad med Z-hunden, så fick jag en smärre chock! Så mycket snö det hade kommit! Och det snöade och snöade...  Jag har inte sett så här mycket snö på en farlig massa år! UNDer eftermiddagen tog jag ett par bilder från mammas balkong (ingen ger sig ut om man inte måste...) Här kommer de!
Härlig snö utanför mamma!







Snööööö i massor!


Nu längtar jag till det här:



Håller ni inte med om att snö är helt ok, men när solen värmer havet och vi kan bada och njuta av långa kjusa kvällar, då är inte valet vad som är bäst svårt.....?! JAg har för övrigt alldeles för långt till bra skidanläggningar...som Åre och Idre....

Be blessed!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej min Vän!

Vill bara önska Dig en hääärlig helg!

Mys o må! Kramis

ps) Kul att det gick så bra på rysktentan nu senast.

2010-01-22 @ 13:24:15
Postat av: lotta

Hej min Vän!

Kanske dags att byta bloggbilder nu, eller!?? ;-)

Imorgon blir det skidåkning! Ska bli kul eftersom det var så länge sedan sist. Jag ska gå i skidskola. Det blir Kungsberget denna gången. Blir det någon åkning för digi år? Hoppas allt är bra!

STOR Kram!

2010-01-29 @ 09:46:21
Postat av: Emil

Hade föredragit en evig sommar med långa och ljusa kvällar om jag fått välja :).

2010-01-30 @ 23:44:37
URL: http://etabetapi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0