Idag är en dag för glädje!

Vilken dag det har varit! Vi har haft konfirmation i kyrkan och 6 av våra 9 konfirmander döptes! Kyrkan var fullsatt och många var förstagångsbesökare. Vi är så tacksamma till Gud över alla dessa ungdomar som har valt att gå med Gud. Senare på eftermiddagen var jag på Efs Hisingen. MIn gode vän Håkan Strand predikade utifrån kol 3. De var många sanningar som förmedlades. Jag blev upplyft av detta. Skönt att få sitta och bara få ta emot är väldigt skönt efter en sån här dag.

Nu ikväll har jag lämnat min lilla Flisa till Jörgen för lite omsorg. Det kändes väldigt tryggt när han tog över den och jag ser ljust på framtiden... ;)

Imorgon är det dags för plugg igen... JAg behöver nog tjuvstarta lite innan jag ska sova. När de små blå stänger för dagen hoppas jag på Jesusdrömmar och en välsignad sömn, så att jag vaknar utsövd imorgon.

Lev för Honom!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Marlene

Härligt med dop!

Och spännande med teamresa till Ungern.

2009-05-11 @ 20:26:25
Postat av: Sofia

Ja, det var sååå underbart med alltihop!

2009-05-11 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0