Återigen Liseberg...

Liseberg 2 gånger på en vecka, hur lyckades jag med det? Det är läskigt många gånger! Men jag har inte åkt lika mycket som i tisdags, hade fortfarande ont i kroppen... Mina kusiner åkte desto mer! Ida blev alldeles genomblöt när hon åkte Flumride! Sen kom regndropparna och när vi åkte hem kom störtregnet! Det verkar ha blivit en nattlig attraktion den senaste veckan, regnet alltså.

Jag vann 2 priser idag också. Jag spelade en massa och vann 1 liten låda med bilar och en påse med bilar. Min moster drog hem en storvinst med Toblerone...

Så, klockan är inte speciellt mycket, men jag är trött... Märkligt! Imorgon blir det återigen en massa släktskoj. Tyvärr ska de hem imorgon. Inför helgen har jag inte så många planer, men de verkar gå ganska bra att fylla kalendern med aktiviteter ändå.

Jag har tre frågor som är lätta att svara ja på av bara farten: Kommer Jesus snart? Är du redo? Vill du gifta dig med mig?... Min gode vän Kamal funderade på att trycka dem på en t-shirt. Kanske en väg att komma ur fritidsbarnens hot om att gifta bort mig med släktingen från Eritrea.... Någon som har ett bra tips, så är det välkommet!

Kära vänner! Lev väl och lev gott!

Kramar Sofia

Kommentarer
Postat av: Mats

det var underbart i gborg tack komm till oss

2008-07-11 @ 20:52:06
Postat av: sofia

Visst! VI hade det superskoj! Tur för Maria att hon får ha Tobleronen för sig själv... Nu kan du ju ha koll på vad din systerdotter har för sig... eller??

Fortsättning följer!



Vi ses!

2008-07-11 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0