Varmt, fuktigt och Löfbergs lila

Idag har värmen verklige känts v. Det gick bra hela vägen till skolan faktiskt, dock var tunnelbanan seg och stannade med jämna mellanrum, men det berodde inte på värmen, utan på att någon officiell person blev intervjuad av en massa tv-stationer om museivagnen. Men hemresan bev ett svetsad. Jag tänkte den goda tanken att "om jag stannar på Gyllene Babylon och handlar lite, så blir det svalare. Jag fick köpt mitt kaffe och hittade Lindex och njöt av Stockmann. Men vad hjälpte det. Jag stod på tåget och kände hur svetten bara flöt nedför ansiktet, på ryggen osv.När jag väl fick gå av var det med en lättnad och en känsla av att jag suttit i en bastu med kläderna på. Men hemma pratade jag med Kungälvsfolk och de fick ha på sig vinterjackor idag, så jag är rätt nöjd ändå...

Nu sk jag sova gott!

Sofia

Kommentarer
Postat av: Kristina Lundberg

Hej Sofia! Vilken värme du har! Här är det vårvärme. Igår krattade alla i vårt bostadsområde. Du skulle se, så vårfint det är nu... MOT ALLA ODDS sänds för sista gången fredag 17/5 kl 20. Då ska deltagarna ta sig 15 meter nerför en bergvägg. En trailer har visats... Ojoj!!!
Hälsningar Kristina

Svar: Ojojoj, såg ett klipp på svtplay. Vilka hjältar de är! Och vad härligt de verkar ha ihop!
Just nu regnar det! Till min allra största glädje!

Hälsningar
sofia
Fia

2013-05-15 @ 00:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0