NU är jag allt lite feg...

men jag orkar inte vara vaken tills finalen är slut. Jag följer den via facebook och expressen live. 2 nätter på raken blir för mycket!

Idag släpade jag mig upp för att åka till kyrkan, jag måste vara pigg imorgon! NU är det nämligen Pippirepetition som gäller hela veckan, eller mån-ons, för på torsdag har vi avslutning och då ska den visas upp.

Så Sofia behöver sova, plugga hårt när hon inte repeterar och inte ägna sig åt hockeyvm mitt i natten... Fast egentligen vågar jag nog inte se den sista perioden, det blir fööööör spännande!)

Sov gott!

Sofia

Kommentarer
Postat av: Kristina Lundberg

Hej Sofia! Tänk att vi är världsmästare... Lycka till med Pippi!!!
Hälsningar Kristina

2013-05-19 @ 23:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0