Lite kort...

Här åskas det för fullt. Har hållit på i flera timmar. Kommer och går hela tiden.... Men jag tackar för det! För dagen idag var en dag då luften stod still och kletet var värre än vanligt.

På skolan repeterar vi Pippi för fullt och idag stod jag för dansen. Det är ju tur att en av killarna är så bra på att dansa så att jag kunde kolla in hans danssteg när jag skulle visa de andra.... Han är helt grymt fantastisk på dans och sång den grabben, synd att han vill bli fotbollsproffs... ;)

Jag fick även äran att teckna av den svenska polisen emblem till Kling och Klang. Måste säga att min kreativa ådra fick stort utrymme idag!

Imorgon är jag ledig istället för måndag, så då ska här studeras. Men så länge som det åskar och Sverige slår Kanada i ishockey så vet jag inte om jag vågar somna... Äh, det kan ju hålla på hela natten det hät och Kanada är ju utslaget, så.... Sov gott och grattis Sverige!

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0