Jag kommer att vara trött imorgon...

Idag har det varit en dag då mycket har följts på nätet... Vid förberedelsa inför söndagsskolan i kväll besöktes expressens live sida många gånger... det var ju semifinal! Ärligt så hade jag inte så stor förväntan, men Sverige gjorde det! Otroligt att de lyckades ta sig till final! Nu hoppas vi på seger i morgon med!

När jag kom hem i kväll var det bara att logga in igen, för nu är det ju Eurovision! Och det lyssnar och kollar jag på nu. Jag är positivt överraskad än så länge. Dock gillar jag Petra Mede bäst, hon är så enormt bra!

I morgon vet vi vem som kammat hem det och får säga grattis!

Och i morgon ska jag upp runt 8.00... Kommer nog vara lagom trött eftersom Eurovision startade kl. 23 här och inte 21 som i Sverige...

Sov gott när ni gör det!

Sofia

Kommentarer
Postat av: Anne-Charlotte Fröjd

Hej Sofia ! Äntligen har värmen kommit även till Sverige. Det fullkomligt exploderar bland buskar , träd och blomster, fantastiskt.Det är underbart att upptäcka det tillsammans med förskolebarnen, vilket previlegie att bli guidad av små ,"nya" ögon. Ej så långt kvar till semestern nu, spännande. Sköt om dig! många kramar A-C

Svar: Oj, vad spännande det låter! Du får maila mig och berätta om semestern och efter den... Kram
Fia

2013-05-19 @ 06:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0