I morgon, om en vecka, är jag där!

Snart vänner, snart är jag i Moskva. Har jag resfeber? Japp! Men inte mer än nödvändigt. Imorgon ska jag hämta mitt visum och jag ska njuta av att ha det i min hand. Denna gången har jag nämligen jobbat med proceduren helt själv. Jag har fått god hjälp av andra, men jag fick själv ta mig till visumcentralen, visa papper och vara trevlig mot personalen. Och jag måste verkligen säga att personalen var MYCKET trevlig och hjälpsam. Även vid lingvistiska problem.

Så, nu är det lite plugg (2 lektioner till innan avresa), packning, predikan på söndag, hejdåfika med syskon, hejdåfika med vänner, semlefika, påskmat, fiskrätt, handling och tillslut PACKA.

Vi ses snart kära vänner!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0