Ännu en rädsla övervunnen!

Idag, dagen efter det stora bilhaveriet, har jag kommit på att det är bra att ha sitt registreringsbevis tillgängligt om man vill skrota bilen. Nu tar det några dagar till och den står där den står. Då blir jag tacksam för vänner som lånar ut sina bilar till mig. Tack Mireille!

Under dagen har jag kommit över en big rädsla! Jag har tagit 2 sprutor, en i varje arm. Nästa vecka blir det ett par till och slutligen, dagen innan dagen D blir det ytterligare en eller två. Är jag sjuk? Nä, jag är frisk och vill så vara! Så har du inte haft mässlingen bör du vaccinera dig (jag har haft både påssjuka och röda hund, men det hjälpte inte, mässlingen härjar återigen i vårt land. Bor du dessutom i Kungälv bör du ha tagit TBE. Stelkrampen är för skojs skull och hepatit A och B ja, det kan vara bra att ha när jag nu ska göra en av mitt livs resor! Men i alla fall; de ger mig ett bra skydd i framtiden med!

Annars rullar allt på, lite för fort just nu, hinner inte allt jag skulle behöva. Så antagligen kommer jag att slänga ner det sista innan jag lämnar över lyan och i sommar kommer jag fundera över vad jag har gjort av allt.

Nä, nu ska jag slumra en stund för imorgon, några timmar på dagen ska jag spela mitt livs första bowlingmatch, som är på riktigt... Ni kommer få veta i morgon om jag gjorde livet lättare för min medspelare!

Peace!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0