23 dagar kvar

Idag har jag gjort ett litet solo på Brandströmska förskolan i Backa. Väldigt mysigt och kul. Dock vågar jag inte jobba för mycket nu, jag har en lägenhet att packa ihop, studier att klara av och faktiskt lite socialt umgänge som jag vill njuta av. Sen är det en hel massa som jag skriver upp på min "komihåg" lista. :)

I lördags kväll skulle jag bara städa av toaletten, det slutade med att jag skurade hela badrummet, från golv till tak! Ikväll tänkte jag rensa i strumplådan, nu ligger alla kläder ute också... Hmmmm... jag får ta itu med det efter lite sömn. För mitt i allt behöver jag översätta lite saker, lära mig lite grammatik på ryska och läsa på om Rysslands utrikespolitik. Nice?! Ja, det är det faktiskt.

Tisdagen kommer, som vanligt, starta med bön i pingstkyrkan och avslutas med kvällsbön i Bönehuset. Däremellan behöver mirakel ske! :)

Nu är det bara 23 dagar kvar! Och jag har nästa svårt att förstå det!

Moscow2013, soon and very soon!

/sofia

Kommentarer
Postat av: Sara

Spännande, säger jag bara!!!!

2013-03-04 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0