22 dagar kvar...

Idag fick jag ett trevligt besked på mailen; min hyresvärd har godkänt min uthyrning! Så nu kan jag med frid i sinnet lämna öve lägenheten i Josefs händer i 4 månader, (ett par veckor innan jag åker och ett par veckor efter att jag kommit hem)
Imorgon kommer syster "städa och släng" hit och hjälper mig med att packa ner det som inte ska vara framme under tiden jag är borta. Också en bra sak att få till. ;)

Kvällen tillbringade jag i Bönehuset Shekinah. Vi åt tillsammans, såg en väldigt bra film om det som sker när vi älskar människor till Gud och så avslutade vi kvällen i bön. Det är så gott att få träffas så! Jag blir så glad varje gång!

Nu behöver jag sova, imorgon startar dagen med 1-årskalas för Leo, sen blir det rensa, släng, städa och packa med systern som även kallas Helena.

Fattar ni, om 22 dagar är jag där! Moscow2013

In His Love
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0