Kyrkdag, shopping och skärgårdsdoktorn

Idag började dagen med gudstjänst. Det var en fantastiskt bra predikan av Pastor Mats-Ola om att Guds planer är högre än våra. Jag blev oerhört uppmuntrad av den. Glad och uppmuntrad gick jag till Kids för att tjäna under andra gudstjänsten. Vi hade 20 barn i 3-4 årsgruppen. Det var rekord för mig. Det var barn överallt! Tack och lov kunde vi använda rummet bredvid för det blev enormt många i vårt vanliga rum. På detta var det åskvärme och jag kan lova att det var ett gäng genomsvettiga ledare som ett par timmar senare kunde lämna tillbaka barnen. Vilken prestation som vi gjorde tillsammans.

Efter Kids så åkte jag till "Gyllene Babylon" för att köpa lite kaffe. Det blev wienerbröd också, såna där vanliga som man kan köpa i affären, men ack så goda...

Nu har jag insett att "Skärgårdsdoktorn" går på SVT, så jag sitter nu och njuter av den svenska sommarskärgården.

Ha det gott!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0