En vacker dag med en lång kvällspromenad.

Idag var jag trött när jag vaknade! Jag gick upp och insåg att just idag hade vattnet tagit paus när jag skulle duscha. Nu hade jag garderat mig med vattenflaskor, så jag tog och fixade morgontvätten med en flaska vatten.
 
Efter frukosten, sådär 20 minuter innan jag skulle gå, hade vattnet kommit tillbaka igen, men då orkade jag inte stressa. Jag satte mig långt bak i tåget idag, det innebar att jag fick sittplats. Såååååå härligt! Jag börjar planera mina resor mer och mer utifrån att få en sittplats. Jag avstår hellre ett tåg/tunnelbana för att komma på ett som är lite mindre packat. På hemresan idag stod jag bland de första i kön till tåget och jag "sprang" in i salongen och tog en fönsterplats. Efter halva resan sätter sig en dam av storleken jättestor bredvid mig och jag tillbringar stor del av resan intryckt mot fönstret. Men jag hade sittplats!!
 
Jag skulle varit och promenerat på Röda torget ikväll, men jag var så trött att jag åkte hem, åkte till Globus, storhandlade, tvättade och tog en långpromenad i Valentinovka. Vi gick ner till sjön som finns här. Det var en sån där härlig, skön vårkväll och det känns gott i kroppen nu. Jag skulle egentligen färgat håret nu, men tyvärr fanns inte alla tuber med i förpackningen. Vi får väl se om jag får en ny uppsättning eller om jag helt enkelt får köpa en ny förpackning. 
 
Nu ska jag somna sött!
 
Ha en god lördag!
 
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Kristina Lundberg

Hej Sofia! Tänk att vattnet kan ta paus... Bra med vattenflaskor! Hur gick det för resten med hårfärgningen? Idag såg jag vårens första tussilago. Vår hund Joysa höll på att äta upp den, men jag lyckades hindra henne.
Hälsningar Kristina

Svar: Hej!JAg har inte hunnit byta färgen än, men har köpt en till. Så nu i lediga dagar så blir det lite färg!
Fia

2013-04-28 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0