Passande citat

Idag kom den dagliga motivationen på facebook:



Det är enda gången otrohet är tillåten tycker jag! Tycker inte ni det?

Har ni drömmar i livet? Jag har många drömmar, en del som jag gärna talar om, andra som jag vårdar ömt och i trygghet. Min absoluta drömresa är att åka Transibiriska järnvägen från Petersburg till Vladivostok. Den drömresan har legat i min hjärna sedan jag var 11 år och såg bilder därifrån. (jag har bara åkt ca. 80 mil på den för typ 20 år sedan) PÅ andra plats står typ 100 andra resmål...

Men bara så ni vet så har jag gift mig med mina drömmar!

Dröm på!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Maggan

Härlig läsning! =)



Jag har en liten utmaning till dig i min blogg



Kram

2012-03-11 @ 10:28:10
URL: http://maggan-baraord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0