Höstiga tankar

Om en vecka lämnar jag Riga efter att ha varit där över dagen. Men jag kommer iaf kunna säga att jag nästan har varit i Ryssland! JAg och mina 3 superdupervänner ska åka på kryssning! Så det så!

JAg har haft svårt att skriva här, jobbar numera heltid och pluggar upp ma B på Komvux. Jag kan säga att Ma B är långt klurigare än vad ryska språket någonsin har varit! Men jag tänker klara kursen och göra det ordentligt!

Igår blev jag glad. Jag fick min jobbdator som jag kan använda även hemma. Hualigen vad det hjälper! Så nu kan jag jobba från en dator som kan flyttas på, användas i undervisning och som inte är i riskzonen för att betecknas som "sanitär olägenhet" pga av allt buller den orsakar. Tack Brandströmska skolan för att ni satsar på personalen!

OCh jag har gjort en hel del av det jag bestämde i somras. Jag går på kvällsbibelskola på onsdagar, matte på tisdagar, slutat med alla större uppdrag, jobbar heltid. Nu är det bara en sak som jag väntar på, men det beror inte på mig längre, för nu har jag försökt kontakta dessa människor jag vill komma i kontakt med via brev, formulär på hemsidan och mail. Är jag för ivrig om jag försöker ringa med`

Näpp, nu ska jag fortsätta med mitt städliv!

Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0