Jag ska gå på Operan!

Så är det då juldagen 2011. Mycket mat har ätits, många skratt har hörts och en massa papper har åkt i bingen... Julen börjar ta slut och jag har blivit rikare på saker och lite fattigare på pengar. MEn vilka bra saker som jag har fått! Choklad, böcker, almanackor, fina foton, tvålar, presentkort, tekokare och en massa mer och sist, men inte minst, en biljett till "West side stroy" på Göteborgsoperan. Så nu planerar jag för fullt för kläder, frisyr och make inför denna speciella händelse.

Jag är väldigt tacksam för allt jag fått och för att vi återigen har kunnat fira jul i ett fritt land. Tänk de som måste fira jul i hemlighet och förföljelse. Då har jag det väldigt bra! Eller hur?!

Ikväll vad bror med familj här hos mor och jag fick äntligen spela mitt Second Handinköpta Monopol. Jag förlorade rejält, men vad gjorde det när man fick skratta och busa med sina finaste brorsöner!!!

Imorgon drar vi vidare till Alingsås en sväng och firar det sista, sen är det fullt fokus på nyår!

HA en fortsatt härlig julhelg!

Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0