Mitt livs första MC-tur!

Idag gjorde jag det! Jag åkte bakom Anna G på hennes MC! Vilken känsla! Först var jag lite nervös och spänd, men ju mer tiden gick så slappnade jag av och njöt av vinden och känslan av frihet. Anna är bra, hon kör inte så fort! OCh jag kände mig trygg på bönpallen... HEnnes grannar måste fått sig ett gott skratt nära jag iklädd ANnas mans MC-kläder, försökte ta mig upp på MC:n. Man kan väl säga att en och annan muskel stretchades ut...

Något annat som inträffade i helgen var inte alls kul. Lillan ramlade ner från en säng och bröt armen. Hade det inte räckt med en 2,5 års cancerbehandling?! Läs mer på min systers blogg http://bomsickabomblog.blogspot.com/

Veckan som kommer blir intensiv, extra många övningar för vår musikal om Josef i BRunnen, en hel del planering för annat som kommer ske... MEn tackolov kommer det snart en fredag igen! Den ska jag njuta av!

Ha en go vecka!

In His Love
Sofia

 


Kommentarer
Postat av: Anders Juelsson

Vilken go blogg du har!Önskar dej allt gott. Såg dej på solid love,är själv ej med än.Jag sjunger hellre än bra!

2011-04-15 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0