Nu är hösten här...

och jag måste komma ihåg att plocka in blommorna på natten, annars dör de en för tidig död... JAg ska försöka få min pelargon att överleva. De sista åren har dock inte varit framgångsrika. MEn skam den som ger sig!

Idag har jag jobbat, vaknade med huvudvärk, så allt blev mycket jobbigare innan jag kunde gå hem igen. Å andra sidan bar det iväg till konfan med en gång. Detta var iofs bra, men hela tiden hade jag en molande huvudvärk. Den är fortfarande molande efter en seg översättningsuppgift till ryska. Önskar att den är borta till imorgon! (Huvudvärken alltså)

Snart är det helg igen och på söndag ska jag på barndop. Melker ska döpas i Kastala kyrkan. Det ska bli så intressant, för jag har nog aldrig varit på barndop innan. Synd att jag missar vår gudstjänst i kyrkan, det var längesen jag hörde den goda Thopmas Wijk predika. Men tur för oss att vi kan lyssna på www.pingstkungalv.se !

Nu ska jag gå till sängs (utan att ha gjort klart alla uppgifter i ryskan.) Kroppen och knoppen ÄR trötta!

Bless!

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0