Tankar, formaterar och lägger in... min mänskliga hårddisk håller på att krascha....

Sitter och spurtpluggar rysk grammatik, varför kan jag inte lära mig att ta det olika etapper? Nu försöker jag fatta gerundium och participer och verb i en enda röra. Tenta har jag iallafall på onsdag och lördag.... Har imorgon på mig att få in de knasiga böjningarna...

Lillan har fått permission i några dagar nu. Hon har bara behövt åka till sjukhus för att få svampmedicin. På onsdag startar nästa del i behandlingen. Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att hon ska få vara frisk och kry nu. Hon behöver få känna sig bra mitt i allt elände. Hon är verkligen världens finaste tjej!

Nu blir det kvällsmacka och sen lite sömn.... och imorgon jobb och plugg!

Bless!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0