En lång väntan...

På onsdag ska de göra dag 29 prov på Lillans benmärg. Utifrån den ska de bestämma hur de ska gå vidare. Under förra veckan fick hon ytterligare en infektion, men efter 3 olika antibiotikakurer sjönk crp till 3. Det är det som är så läskigt; att en liten infektion kan bli livsfarlig. Detta är svårt att greppa. Nu önksar vi bara att de dumma cellerna har sjunkit tillräckligt. Eftersom lillan har Downs Syndrom vill de inte ge henne en av cellgifterna om de inte måste och det är avgörande på onsdag. Hon måste ha svarat bra! Hon bara måste det!

Min sammanfattning av uppsatsen av de ryska avvikande substantiven gick bra. Just nu verkar hjärnan leva sitt eget liv och jag är väldigt splittrad för det mesta, men jag lyckades få ihop det och det är jag glad för.

Nu ska jag äta en kvällsmacka med min inneboende mor...

Ta hand om varandra!

Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker på er och håller tummarna!

2010-05-27 @ 12:43:50
URL: http://rabarba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0