This is my life, my friends!

Nu är det bara en skoldag kvar för eleverna. På onsdag har vi skolavslutning. Sen ska det småjobbas lite och så blir det helledigt fram till v 28. Då ska jag arbeta hela veckan på sommaröppen förskola. Sen så blir det ledigt igen. Vad ska jag hitta på i sommar då? Absolut ingen aning! JAg är ganska slut i rutan och de första veckorna ska jag försöka rensa hemma. Sen ska jag mysa med alla syskonbarn. Möjligen blir det en resa tilll Uppsala. Men annars är det ett tabula rasa! OCh skulle det vara så att jag inte har klarat min tenta så blir det till att plugga ryska!

I kväll åkte jag till Frank och Ingrids dagisavslutning. Pappan och Lilly är på sjukhuset och jag ville så gärna göra något för dem idag, så då blev det ett överraskningsbesök på dagiset. JAg älskar när de blir glada, för då lyser deras ögon och så blir de jättestora. Mina vackra juveler! Nu hoppas vi på att Lillan ska piggna på sig i Borås och att hon ska orka komma hem. Hon får fortfarande svampmedicin och antibiotika. Sen hade lindat hennes små händer som nu även fått blåsor. Mitt lilla fina hjärtegryn! JAg önskar att jag hade kunnat ta allt elände istället för henne. Det räcker nu.

Nu ska jag sova, ska iväg tidigare imorgon. Och eftersom mamma ska vara mormor tis-tors lär jag få rå om mig själv ett par dar. Stackars mor som inte har någonstans att bo....

Peace!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Möjligen blir det en resa till Uppsala... Jag hoppas verkligen att det blir av att du kommer hit under konferensen! Jag är ledig den veckan. Hörs om det! Nu i helgen flyttade vi till vår nya fina lägenhet, känns sååå bra! Ha det bäst o så hörs o ses vi! KRAMIS!!!

2010-06-08 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0