Mitt huvud är fullt, dags för diskrensning!

Idag vaknade jag med huvudvärk. Och somnar med den, trots en alltför hög dos av ipren. JAg tror det kan ha att göra med att jag de sista veckorna har fokuserat enormt mycket på studier, jobb och viss oro för Lillan. Nu har jag snart bara oro för Lillan att engagera mig i. Ska försöka fylla de andra fokusområderna med vila.

Lillan har behandling i morgon igen, dock ingen högdos. Hon har reagerat väldigt starkt på cellgiftet och hon har tappat huden på handflatorna och har fått blåsor på dem. I natt hade hon haft så ont att hon fick morfin. Stackars min lilla tjej. Nu hoppas jag att medicinen är mer elak mot cancercellerna och tar bort dem helt. Annars är det onödigt lidande. De ska även kolla hennes lever och njurar imorgon. Hon har svamp någonstans i kroppen och de måste kolla så att organen inte tar skada. Läskigt!

NU ska jag sova. Vi har avslutning i morgon och jag ska spela till flera saker. Dessutom börjar jag 06.00... Hualigen!

Om du tror att Gud vill gripa in i Lillys liv, så be för henne i morgon och alla andra dagar!

Ha det bra!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0