Min status...

Har haft semester i snart 2 veckor nu, vecka 28 ska jag jobba, men sen blir det 4 veckors ledigt igen. JAg tror att jag verkligen behövde det. Sista månaden jobbade jag mycket, pluggade mycket och engagerade mig mycket i både kyrkan och familjen. Nu börjar jag komma ur min dvala och har njutit av att vara fri och ledig nåt dygn. Min syster har varit hemma på semester, så veckan har varit full av utflykter och göromål.

JAg har träffat min lilla prinsessa vid flera tillfällen sista veckorna. Hon fick komma hem några dagar innan högdosen. De halverade den och hoppas att hon inte ska fara lika illa som sist. Hon var hemma mellan lördag och onsdag, men igår fick hon feber, åkte in till sjukhuset och hade högt crp idag. Förhoppningsvis så vänder det fort och hon får komma hem om ett par dagar.

I måndags var jag, syster och mor barnvakter för dem. Lillan sjöng och teckande en hel del. Jag skrattade gott när vi tittade på¨Emil, hon kunde filmen innan och utan och gjorde samma gester, ljud och ord som i filmen. Hon älskar Astrid Lindgrens filmer. Ev. åker jag till sjukan imorgon och hälsar på. Längtar efter henne....

KAnske kommer jag att ha en liten uppdatering som är lite mer innehållsrik om ett par dar, inte för att jag tror att något speciellt ska hända, utan för att jag kanske skriver den i lite mer vaket tillstånd...

Bless U all!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0