Hohohoh!

Så har det återigen gått ett par veckor sen sist.... Det har varit fullt upp!

Tis vecka 48 spelade våra F-1.or upp musikalen Pappa Panovs Stora Dag, sen hade vi 4-årskalas för Ingrid och Lilly på lördagen och på söndagen var jag på Jul på Hägnabacken hela dagen. 

Under denna veckan har vi hunnit ha Stagekidsshow (en helt suverän show av helt suveräna elever!), en massa prov, 14-årskalas för Jack, min mysige brorson och idag spelade jag i kyrkan. Egentligen skull jag och Anna-Lena gått på Liseberg, men hon blev sjuk och jag hittade syster med familj i Kungälvs julrush... (den var väldigt stillsam) Vi letade upp mormor och åt sen taco tillsammans hos henne. Lille Calle och jag har lekt i flera timmar. Tänk att det kan vara så skoj att sitta på min mage och ropa "wiii, wiiii"!

Nu ska jag försöka få ner pulsen under veckan.... måste göra en ryskaläxa, jobba, gå på en lektion och sen ha julfest med konfagänget.... En ganska lugn vecka.

JAg kan tipsa er att läsa min systers blogg http://bomsickabomblog.blogspot.com/ Den handlar om sånt som är viktigt på riktigt!

CArpe Diem!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0