Nu är det klart!

NU har jag för 6:e gången haft tentavånda. Rysk litteratur i all ära, men när den går in i mina drömmar och jag själv finns med i Stalins utrensningar på 30 och 40talet, så blir det lite väl mycket... Tentan var inte lätt, det var ganska svåra och vida frågor om sånt som låg väldigt långt bak i minnet.

Nu ska jag softa lite från litteraturen och satsa på översättningar och mig själv. Jag hoppas att jag slipper göra om tentan, för jag har inte direkt någon ork att ladda om just nu.

Så, snart börjar Dr. House och då tänker jag kolla in honom... imorgon är det dags att jobba igen.... 3 dagar den här veckan... så det blir gött!

Bless U all!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0