Tack för en bra dag!

I morse när klockan ringde kändes det som om jag hade en baksmälla.... vilket jag iofs aldrig haft, men jag kan tänka mig hur det känns. Jag var helt slut i kroppen och hade haft svårt att sova p.g.a övertrötthet. Till slut kom jag iallafall upp ur sängen och fick i mig frukost och fixade till mig. Jag läste kol 3 och la den här dagen i Guds händer. Bussresan in itll stan kändes som ett fängelse, jag var så trött. När jag satte mig på Humanisten för att göra en del uppgifter hände något; kraften kom tillbaka och jag fick ett flyt utan dess like. Helt plötsligt var jag klar med allt i tid. Jag hann äta i lugn och ro och prata med mina kursare. Jag tror Gud gav mig ny kraft! Ikväll har jag dessutom fått tillbaka min bil, nybesiktigad och klar. Tack Jörgen! Dessutom var kostnaden lägre än vad jag trodde. Tack och lov!

Det är så lätt att fästa blicken på allt jordiskt! JAg vill fästa den på det himmelska! Herre! Hjälp mig att kunna förändra det jag kan förändra och mod att acceptera det jag inte kan förändra!

NU är Sofia trött och ska sova! Det borde du med göra....

Love
/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0