Ojsan!

Nu tog det iallafall några dagar innan jag skrev igen.... Märklig person jag har blivit!

Jag har inte gjort så mycket mer än att plugga, jobba, bokat 15 flygbiljetter till Ungern, haft huvudvärk, ätit glass med Cattis, pluggat igen, sett grey's anatomy.... Ja, ibland är livet enbart vanligt. OCh det kanske jag ska vara glad över!

Detta hittade jag på 7e i en profil. Jag gillar den formuleringen! Jag vet vem hon är och jag är benägen att tro henne...

"jag har bejakat mitt liv och är tacksam och oftast väldigt nöjd med det.
mitt liv är i Guds hand.
träffar jag en man som jag varken kan eller vill leva utan, är det en gåva.
tror att jag behöver bli drabbad på ngt sätt.
annars har jag ett bra liv :)"

Så talar en vis kvinna som har ro med sig själv. Är jag där då?! Ingen aning, jag håller ju koll på alla andra, någon behöver hålla koll på mig! Vänner! Ge mig en respons! Har jag ro med mig själv?!

In His Love

Sofia

Kommentarer
Postat av: Syrran Helena

ja du behöver någon som har koll på dig me. Du behöver ta de lite lugnt i bland, men allt kommer att ordna sig syrran. En som vakar över dig! kramis

2009-05-19 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0