JAg stannar upp en minut...

och skriver några rader! På tisdag ska jag upp på den andra tentan, lingvistik, och på torsdag har jag översättning. Jag är helt slut i rutan och försöker samla nya krafter för denna veckan. Be gärna både en och två böner den här veckan, jag kan behöva det!

I torsdags körde vi fullt med stagekids och det blev en superbra show! Jag är världens stoltaste stagekidsledare! De är grymma!

Idag har jag firat mamma tillsammans med en massa systrar och syskonbarn. Lilly har fastnat för mig och söker upp mig hela tiden! när jag frågade henne om hon var min tjej, så nickade hon glatt och sa "jaaa" och så tecknar vi oh sjunger och tränar på att gå. Iidag sa hon väldigt bestämt. "Gå, lillö, gå!" Då skulle jag hålla henne i händerna så att hon skulle kunna gå. Söta gulliga tjejen! men alla är så söta och gulliga av alla mina änglar, så jag får berätta lite om dem en annan dag....

nu vill Johanna att jag ska se en film, så jag behöver nog lyda nu...


CU!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Sofia!

Grattis till VG!!!

Kan du inte maila din mailadress, så kan vi ha lite mera kontakt än endast via din blogg!?

Bara bra med mig också. Var på släktträff i lördags (Dennis släkt). Helt plötsligt har även jag en stor släkt sk. I sommar ska Dennis följa med till Skåne. Ska bli kul att visa honom allt det vackra där. Hur ser din sommar ut? Konf. på LO, eller!?? Vi får höras om det o annat. KRAM

2009-06-01 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0