Jag älskar min stora familj!

Idag har jag varit på släktkalas med familjen. På ett väldigt skönt sätt inser jag, varje gång jag träffar dem alla, att jag superälskar dem. Speciellt mina syskonbarn! Mitt hjärta bultar alltid extra när jag träffar dem. Tjörn visade sin bästa sida och solen stod högt på himlen! Det var en väldigt lyckad dag!

Innan idag så satt jag i mammas trädgård och pluggade ryska.... Varför?! JO, för att jag ska klara tentorna hade jag tänkt... Men varöfr ryska överhuvudtaget?! För att det är ett häftigt språk och för att mitt hjärta bultar starkt för landet i öster... Att läsa ryska är som att gå bibelskola! Man blir glad och uppfyld av liv!

Imorgon behöver jag tvätta och städa, men nog kommer näsan vila över böckerna även denna lördag...

Sov gott!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Luzan

Hej Sofia!



Ja, du verkar vara väldigt flitig o duktig med ryskan..vad kul! Hoppas du har ork o disciplin att läsa i det fina vårvädret dock ;) roligt att du hinner träffa släkten emellanåt. Själv träffar jag syrran då och då o barnen, full rulle på gott och ont..

Nu ska jag sätta mig med några texter. Ha det så gott Sofia! Take care :)



lv

2009-05-03 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0